RSS

Bu ay ev sahibi Locksmith !


2013'ün Şubat yarışmasını kazanan Locksmith Mart ayında yapılacak yarışmanın ev sahibi oldu. Locksmith köyü yarışmaya Tolga Bleda Tuncer'in "Şerefe Hayat" şarkısıyla katılmıştı.

Yarışmadan sonra şarkıyla ilgili yapılan bazı yorumlar:

Ble'Gars (Sableruby)
Subat yarismasinin sonucuyla ilgili olarak tek bir sey soyleyecegim. Hak eden kazandi.

Gwaera Peredhil (Hawksmire)
Ah ulen be! Bu ay 12 yarismaci var diye bir umitle belki biz birinci oluruz sandiydik ve onumuzdeki ayin konsepti ustunde bile calismaya basladiydik (: Kader utansin!

Ehenya Ohm (Afiolas)
Abi yanlis gordum di mi? Son anda rakibine 12 puan verip 1. olmasini saglayan aptal ben degilim di mi? Yalniz sarki cidden guzeldi ya. Sayenizde facebook'da paylasacak sarkilarim cogaldi. Hepsini ben kesfetmisim, muzik otoritesiyim gibi davraniyorum bilesin?


Jannda Falconsflight (Hijo)
Tolga Bleda Tuncer : Vay vay vay ne cevherlerimiz varmis yaaa farkina varamadigimiz cok ayipladim kendimi, dolu dolu alkis aldi benden. Tuttum ben bu arkadasi.


Ble'Gars (Sableruby)Sableruby calling... Protesto amaciyla sarkilara yorum yapmiyoruz. Nasilsa en iyi yorum odulunu vali kendine veriyor. Ama sunu da belirtmeden gecemeyecegiz, Tolga Bleda Tuncer'in sarkisi haric, bize hitap eden sarki bulmakta zorluk cektik.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

..:: YERSU ::... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Arşiv